mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, juni 08, 2005

8 juni t/m 12 juni 2005

Een weekje van in bed liggen en veel slapen.
Ik hou nog steeds die hoge koorts.
Ook krijg ik steeds zwardere antibiotica toegedient.
Af en toe zakt de koorts weer en dan krijg ik hoop dat ik weer naar huis mag.
Maar helaas daar is de koorts weer....

Ik krijg genoeg aanloop van familie en vrienden.
Ook wordt ik best wel veel op een dag gebeld.

Ook hebben wij veel ruzie met mijn infuus.
Die wil er nog wel eens uit vallen en moet dan opnieuwe geprikt worden.
In mijn arm vindt ik niet echt erg, maar in mijn hand dat doet echt zeer.
En elke dag nemen ze bloed af om te kijken of de ontsteking al minder wordt.
Soms ben ik net wakker als ze al weer bloed komen aftappen, hier wordt je niet echt
vrolijk van.

Mijn dochter is bezig met wennen op de basisschool.
Daar is ze vorige week mee begonnen.
Ik heb dat nog net 1x meegemaakt voor ik het ziekenhuis in moest.
Maar ze heeft het reuze naar haar zin daar.
De juf is ook op de hoogte van mijn situatie.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage