mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, juni 21, 2005

Dochter jarig !!

Vandaag is het feest.
Onze dochter is 4 jaar geworden !!!

En mama mag een dagje naar huis.
Mijn man komt me al vroeg ophalen.
Thuis staat mijn bedje al klaar.

Het huis is leuk versierd en er zijn al best veel mensen.
Er zijn leuke dingen geregeld door de oma's en de tantes.
Ondanks dat ik behoorlijk zwak ben, heb ik het reuze naar mijn zin....Ik ben thuis !!

Ze wordt behoorlijk verwend:

Een mooie k3 fiets met zijwielen.
Het gouden armbandje van mama (ook van papa natuurlijk, hoor)
En als ik dat aan haar geef komen de waterlanders ook weer.
Een heerlijke taart.
Skeelers en nog veel meer speelgoed, en nieuwe kleertjes.

Ik val af en toe in slaap omdat ik nog steeds niet koorts vrij ben.
Ik heb nog steeds mijn drain en ook al loop ik niet met een zak met vocht ik heb ook
mijn infuus nog in mijn hand zitten.
Want als ik vanavond weer in het zkh kom wordt ik weer aangesloten op het infuus.

Ik ben erg blij dat ik haar verjaardag thuis heb kunnen vieren.
Het was al met al erg gezellig.

Als ik weet terug moet en weer op mijn kamer lig, vragen alle zusters hoe ik het gehad heb.
Super natuurlijk en ze is reuze verwend.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage