mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, juni 20, 2005

Verdrietig

Ik ben al een tijdje erg verdrietig.
Dit komt omdat morgen mijn dochter 4 jaar wordt en ik in het ziekenhuis lig !!

De zuster vragen wat er met me aan de hand is, waarom ik huil.
Ik leg het uit.
Er wordt meteen geregeld dat ik morgen 1 dagje naar huis mag om haar
4de verjaardag te vieren.
Ik ben zo blij !!!
Maak ik dat toch nog mee!!

En dan het eten en drinken.....
Dat gaat in 1 woord SLECHT.
Zeer slecht.

Hoe dat komt?
Ik lig nu al (alles bijelkaar) bijna 1 maand in het ziekenhuis.
En IK WIL NAAR HUIS !!

Ik zie dagelijks vrouwen bij mij op de kamer komen en nadat ze geopereerd zijn weer
vertrekken.( het gaat dan wel om kleine ingrepen)
Dat vreet aan me, ik wil ook weg.
Ik wordt nog steeds (en het wordt steeds erger) misselijk als ik eten zie.(vooral zkh eten)
Mijn familie neemt van alles voor me mee.
Soep, appels, koek, maaltijden, maar ik krijg niets naar binnen.
Ik ben in deze tijd al 31 kg kwijt....das wel lekker ,ik kan het hebben, maar toch.

Ook drinken gaat niet goed, maar dat hou ik voor mezelf....
Ik plas nog maar 1 a 3 keer per dag.

Er wordt een dietiste bijgehaald.
Zij adviseerd dat ik met pakje drinken moet beginnen.
Ik krijg er later die dag een aantal met verschillende smaken.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage