mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, juni 24, 2005

Naar huis !!!

Mijn man is in de middag naar mij onderweg, als de dokter op zijn ronde bij me komt.
Hij zegt dat ik naar huis mag.
Ik vraag welke dag? zaterdag? zondag? of zaterdag en zondag?
Hij antwoord voor altijd :))

Ik kan het bijna niet geloven.
IK MAG NAAR HUIS !!! YES, YES, YES !!!

Ik zeg: ik ben zo blij, ik kan wel janken.

Het is dat ik me zwak voel, maar ik zou mijn tas wel gauw willen gaan pakken.
Ik bel mijn man: ik mag naar huis!!

Als hij in het zkh is, pakken we gauw mijn tas in.
Halen alle kaarten van de muur, en dat zijn er heel wat ondertussen.
Bloemen mee.
Ik krijg veel recepten mee naar huis.
Voor oa zakken voor mijn drain.(want die hangt nog steeds in mijn abces)
Slaappillen, pijnstillers, en voor mijn pakjes drinken.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage