mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zaterdag, juni 25, 2005

Eerste dag thuis

Eerste dag thuis !

En het voelt heerlijk om weer in je eigen omgeving te zijn.
Bij man en dochter.
Ik heb heerlijk geslapen ,in de kamer ,op het thuiszorg bed.
Moest wel mijn man midden in de nacht wakker maken, moest naar het toilet.
En hij moet me ook elke ochtend de trap ophelpen, want ik wil douchen.
Dus nu moet hij 2 vrouwen verzorgen, wel druk voor hem.

Ook de kat is blij dat ik er weer ben.
Hij ligt al snel bij me op bed.
De honden negeren me nog een beetje.
Het lijkt wel of ze boos zijn dat ik zolang ben weggeweest :))

Vandaag begin ik met goed gaan eten :))
Ik wil minimaal 4 pakje per dag drinken.
Dat heb ik ook aan iedereen beloofd.
En zowaar het lukt.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage