mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zaterdag, juni 04, 2005

Eerste dag thuis.

Mijn eerste dag thuis.
Ik wordt erg verwend.
Eten en drinken worden gemaakt en gebracht.
Als ik naar het toilet moet wordt ik erheen geholpen.
En mijn man doet mij elke dag douchen.

Wat is het heerlijk om thuis te zijn, bij man een dochter.
Die is ook weer blij dat mama thuis is.
Ze ligt vaak bij mij in bed, en valt er soms ook in slaap.

En het thuiszorg bed slaapt ook prima.
Ik ben een zij slaper, maar lig nu noodgedwongen op mijn rug.
Ik kan niet op mijn zij slapen dat doet te veel pijn.
Het valt mij mee dat ik vanaf de dag dat ik geopereerd ben en noodgedwongen op mijn rug slaap
en nog steeds geen nek of rug pijn heb.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage