mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, juni 03, 2005

Naar huis !!

Vandaag mag ik naar huis!!
En dat is het aller belangrijkste...

In de ochtend komen ze de 2de set krammen verwijderen.
Dit gaat hetzelfde als gisteren.
Ik zie nu pas mijn wond voor de 2de keer.
Ik wilde het niet zien, ik wordt hier beroerd van.
Het zet me te veel aan het (door) denken en dan gaat de boel malen in mijn hoofd.
De zusters hebben daar altijd heel goed rekening mee gehouden en deden altijd iets op
mijn borsten leggen zodat ik de wond niet kon zien.

Maar nu is de tijd gekomen: IK MAG NAAR HUIS !!!

Er staat thuis een mooi thuiszorg bed op mij te wachten, dus op naar huis.

Ik ga in de rolstoel van de afdeling naar beneden en hop zo de auto in.
Mijn man rijd rustig naar huis.
In de wijk gekomen moet hij van mij nog rustiger rijden want ik voel elk hobbeltje.

Thuis wacht er welkoms comite op mij.
Compleet met ballonnen en vlaggen en een mooie tekening op het keukenraam met de
tekst WELKOM THUIS.
En thuis ben ik.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage