mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, november 12, 2010

Hier weer even een berichtje van Miranda.
Ik heb net even met Bianca gebeld. Bianca zegt dat het
nog niet helemaal geweldig met haar gaat. Ze blijft
problemen houden met blaasontstekingen.
Bianca had zeer veel pijn vooral met uitplassen en ook
met het begin van het plassen, kon ook regelmatig de plas
niet ophouden, heel erg vervelend en ook zeer vermoeiend.
Bianca heeft al twee verschillende antibioticakuren gehad.
Afgelopen woensdag kwam de huisarts, de urine was op kweek
gezet en de uitslag was dat er een ander soort bacterie aan-
wezig was waardoor blaasontsteking nog steeds niet onder con-
trole is. Bianca heeft nu weer een andere zwaardere antibiotica
kuur gekregen. Hopenlijk slaat deze kuur wel aan.
Wel heeft ze jeuk klachten en wat rode bultjes. Ik ( Miranda )
heb haar erop gewezen dat dit ook een allergische reactie kan
zijn op de antibiotica en dat ze dit wel goed in de gaten moet
houden, als het heftiger wordt is het mijn inziens wel raadzaam om
de huisarts te bellen en te overleggen of het wel of niet
verstandig is om door te gaan met de antibiotica.

Verder had Bianca ook nog slecht nieuws, want haar oma ( de moeder
van haar vader ) is afgelopen zondagavond op 87 jarige leeftijd
overleden. Vandaag is ze begraven. Een verdrietige dag dus.

Bij deze wensen wij Bianca en haar man, dochter en andere familie,
heel veel sterkte toegewenst met het verlies van jullie
(overgroot)oma.

gr. Miranda.

1 reacties:

Op 10:43 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Sterkte Bianca, het zit niet mee!Ik duim voor betere tijden... warme groet, Claudia Huisman

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage