mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, september 28, 2010

Bianca is helaas weer opgenomen in het ziekenhuis.

Vanavond belde de man van Bianca mij, dat het weer niet zo goed gaat met Bianca, en dit terwijl ik haar gisteravond nog aan de telefoon had en ze zei dat ze zich redelijk goed voelde.
Ze had vanmorgen weer 39.3 koorts, dus is ze weer opgenomen in het ziekenhuis.
Bianca haar man heeft haar zelf naar het ziekenhuis gebracht omdat Bianca niet met de ambulance wilde.
Het lijntje wat zorgt dat de voeding direct in de bloedbaan terecht komt, is weer verwijderd en op kweek gezet.W.s. had de lijn er toch uit gemoeten omdat deze maar een week of 4 gebruikt kan worden.
Er wordt uitgezocht of dit de koorts veroorzaakt, of dat er iets anders aan de hand is. Bianca kan namelijk ook een griepje hebben omdat ze ook wat hoest.
Er wordt weer een nieuw lijntje geplaatst maar dan weer op een andere plaats.
Dit lijntje schijnt ook langer te kunnen blijven zitten.

Voor nu is het weer afwachten hoe het gaat lopen.
We wensen Bianca en haar gezin ontzettend veel sterkte toe.

gr.Miranda.

1 reacties:

Op 10:16 a.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

sjee, wat een pech zeg, het zit echt niet mee op dit moment. Hopelijk wordt de oorzaak van de koorts snel gevonden en kan er wat aan worden gedaan! Veel sterkte voor jullie allemaal, ik leef erg met jullie mee...
warme groet,
Claudia (v.d. Rode Draad), mama van Nina (9jr) en Yuri (7jr), beiden uit China

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage