mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, augustus 24, 2010

Bianca is opgenomen in het ziekenhuis.

Hallo lieve allemaal,

Hier weer even een berichtje van Miranda, de vriendin van Bianca.
Vanmiddag heeft Bianca haar man mij vanuit het ziekenhuis gebeld,
dat het niet goed gaat met Bianca.
Ze had gisteravond een temperatuur van 38.2
Ook heb ik Bianca gisteravond zelf nog even aan de lijn gehad en
toen zei ze al dat het niet goed ging. Ze had pijn ondanks de
morfine pleister en ook had ze de extra medicatie pas ingenomen
maar deze hielp maar voor korte duur.
Vanmorgen was Bianca haar temperatuur 39,5. Dit is natuurlijk
niet goed, dus Bianca is opgenonomen in het ziekenhuis. Ze willen
haar daar verder even helemaal checken.
Volgens Bianca haar man, zei de arts wel dat Bianca haar gele kleur
( die ze heeft doordat het slijm uit haar buik op haar lever drukt )
nu wel wat minder geworden is. De koorts is inmiddels wel wat gezakt.
Ik heb Bianca zelf niet meer gesproken, daar was ze te vermoeid voor.
Morgen hoor ik meer en dan zal ik er weer wat op deze blog zetten.

Bij deze wens ik Bianca en haar gezin natuurlijk heel veel sterkte
in deze moeilijke tijd.

gr. Miranda.

1 reacties:

Op 8:42 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Hoi Bianca,

Heel veel sterkte, ik hoop met heel mijn hart dat je je snel beter voelt. Ik denk aan je en brand een kaarsje voor je...

Warme groet van Claudia (van de Rode Draad), mama van Nina (bijna 9 jr) en Yuri (7 jr) beiden uit China

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage