mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, september 16, 2010

Hoe gaat het nu met Bianca...

Hallo allemaal, hier weer een berichtje van Miranda.
Het duurde dit keer wat langer omdat ik dacht dat Bianca
er misschien zelf weer iets op zou zetten.
Hier is ze helaas niet toe in staat, dus vandaar nu mijn
schrijven.
Het gaat helaas niet zo goed met Bianca. Ze heeft zoals
ze het zelf zegt gewoon geen puf. Ze is heel erg snel ver-
moeid. Sinds ze uit het ziekenhuis is, hoopte ze iets op
te knappen maar dit is niet echt het geval.
Ze heeft geen pijn, maar doordat ze zo zwak is heeft ze wel
heel veel zorg nodig. Gelukkig heeft ze aardig
wat mensen om haar heen verzameld die haar verzorgen en
begeleiden.
Verder ben ik zelf bij Bianca geweest, ze ziet er zeer moe en
mager uit. Haar praatjes en humor zijn er nog, maar ze is ook
iets vaker afwezig, en zit ze meer in haar eigen wereldje.

gr. Miranda.

2 reacties:

Op 10:00 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Lieve Bianca,
Ik was al bang dat het niet goed met je zou gaan omdat het zo lang duurde voordat je weer een berichtje postte. Wat naar, ik ben er gewoon een beetje stil van... Ik wil je graag een hart onder de riem steken en jou en je gezin heel veel sterkte wensen. Ik hoop van ganser harte dat er beterschap optreedt in je situatie. Hou je taai! Lieve groeten van Claudia Huisman (v.d. Rode Draad, mama van Nina & Yuri uit China)

 
Op 10:26 p.m. , Anonymous Angela Mateijsen zei...

Hoi Bianca,
Wat ben en blijf je toch dapper!
Ik volg je al een heel tijdje, ik "ken" je van de Rode Draad.
Heel veel sterkte lieve meid samen met je gezin, dat er maar heel snel verbetering mag optreden in je situatie, als iemand het verdiend bij jij het wel zo dapper als je altijd bent.
Lieve groetjes van Angela, mama van Milou, Kiki (beiden uit China) en Mare

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage