mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, augustus 25, 2010

Vanavond weer even met Bianca haar man gebeld.
Bianca is nog in het ziekenhuis.
De klachten komen zeer waarschijnlijk van de
TPV lijn waar de voeding doorloopt dat rechtstreeks
in haar bloedbaan terecht komt.
Daar willen ze op korte termijn iets proberen aan te
doen.
Ook heeft Bianca nog steeds koorts, daar krijgt
ze nu antibiotica voor.
Bianca haar man is vanavond bij haar geweest en zei dat ze erg
vermoeid is en niet erg spraakzaam.
Morgen ga ik ( Miranda ) zelf bij haar op bezoek,
hopenlijk gaat het dan iets beter.

gr. Miranda.

2 reacties:

Op 8:35 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wens haar alsjeblieft heeeeeeeeeel veel sterkte en beterschap!!

Bedankt voor het zetten van de berichtjes,

Groetjes,
Linda
mama van Li Sha (11) en Lan Gui (8)

 
Op 4:56 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wens haar, haar man en dochter heel veel sterkte en laten we hopen dat het snel weer de goede kant opgaat.

Groet
Ans
(adoptiemoeder van dochter uit China 15 jaar)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage