mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, augustus 12, 2010

Veel gebeurt

Er is weer veel gebeurt. De lange lijn loopt prima. Deze manier van voeding heb ik geen last van. Wel had ik last van de pomp :(( na een hele nacht laden op stroom kon ik overdag maar 4 à 5 uur los en dan was hij weer leeg grrr. Inmiddels zit er een nieuwe accu in en kan ik los van 09.00 tot 22.00 dat is stukken beter. Mijn stoma staat stil omdat ik niet eet dit is even wennen. Ook is mijn buik super rustig lekker hoor. Ik slaap nu op een ziekenhus bed. Had veel pijn aan mijn rug gaat nu beter. Ik kreeg ook veel last van mijn rechterkant onder de borst . Dit werd steeds erger. Het ging zwaar pijn doen. Ik heb nu morfine pleisters gehad en doorbraak pillen. Dus nu is de pijn redelijk onder controle. Het blijkt dat mijn lever in de verdrukking zit. Dit veroorzaakt de pijn. Ook had ik een allergische reactie waarschijnlijk op de plijsters.dus daar ook een pilletje voor. maar jeuken oeff. À.'s maandag is de arts weer terug van vakantie. Ik heb dan een belafspraak met hem. Kijken wanneer de operatie geplanned kan worden. Op naar maandag!


-- Post From My iPhone by bibi

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage