mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zondag, september 26, 2010

Het gaat iets beter.

Het gaat zoals Bianca het zelf zegt een stukje beter
met haar. Aan de telefoon klinkt ze weer wat opgewekter.
Ook is haar humor er weer.
Wel is ze nog erg snel moe, hangt veel op de bank.
Ze komt niet veel de deur meer uit.
Nu de pijnklachten zijn verdwenen, is ze gestopt met de
morfine. Dit is heel fijn voor haar omdat ze van de morfine
zich best heel suf voelde. Dit gaat nu beter.

gr.Miranda.

1 reacties:

Op 11:58 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Hoi Bianca,
Wat fijn om te lezen dat het ietsje beter gaat! Ik hoop van harte dat je herstel de goede kant op blijft gaan.

Lieve groeten van Claudia Huisman (v.d. Rode Draad, mama van Nina & Yuri uit China)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage