mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, augustus 03, 2010

Neus/maagsonde eruit

Net is mijn neus/maagsonde verwijderd!! Wat heerlijk geen draadje meer die door mijn keel loopt. Wat zal dat enn gekokhals schelen :) nu kan de boel even tot rust komen. Wie weet kan ik dan wat meer gaan eten! Ik hoop het zo! Ook heb ik net een nieuwe zak met voeding aangesloten gekregen. Vanacht heb ik een klein beetje mijn sleutelbeen gevoeld omdat dat de plek is waar de lange lijn in zit. Het zeurt een beetje maar het viel reuze mee. Als alles goed gaat mag ik morgen (woensdag) weer naar huis. Het hangt af van: of de apotheker de voeding kan maken/ leveren en hoelaat de pomp wordt gebracht. Maar denk dat het wel gaat lukken. Het spec. Medisch team is al voor morgenavond geregeld. Dus nog 1 nachtje in het avl. Ook hen ik vanmiddag aan een oud project gewerkt. Daar was ik vorige x dat ik hier lag aan begonnen. Het is een potret van Zenna in mozaïek. Gemaakt van houten kralen. Ik moet zeggen dat hij erg leuk aan het worden is. Ik ben er bijna klaar nee. Hij wordt dan ook nog gevoegd. En dat ziet er erg leuk uit. Hieronder een foto van mijn freubelwerkje :)


-- Post From My iPhone by bibi

1 reacties:

Op 10:03 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wat een prachtig freubelwerkje Bianca!!
En wat fijn dat je even die nare sonde kwijt bent, kan me voorstellen dat dat heerlijk voelt.

Lijkt me moeilijk weer zo'n zware operatie in het vooruitzicht te hebben, maar hopelijk kan je daarna net als de vorige keer toch weer een hele tijd vooruit.

Wens je toe dat je lekker op krachten komt de komende tijd zodat je optimaal qua conditie de operatie in kan gaan!

Sterkte!!!

Groetjes,
Linda
mama van Li Sha (11) en Lan Gui (8)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage