mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, maart 09, 2010

Langzaam


Het gaat langzaam beter met mij. Het gaat met ups en downs. De ene dag voel ik me beter dan de andere. Heb ik wat energie. Helaas ben ik vannacht mijn sondevoedings draadje verloren! Ik heb er niets van gevoeld heel raar. Dus hij moet er weer opnieuw in.... Heb net gebeld met het avl. Ze bellen terug. Dus even afwachten.

-- Post From My iPhone by bibi

6 reacties:

Op 5:07 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 5:07 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 5:07 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 5:10 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 5:11 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Beste Bianca,

Ik had een tijdje niet op je weblog gekeken en schrok toen ik las dat je weer was opgenomen. Wat naar dat je zo'n last hebt van je darmen zeg, daar zit je natuurlijk niet op te wachten! Wat is Zenna al groot hè, leuke foto van haar.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, voor jou en je gezin en hoop dat je snel opknapt en weer van alles kunt gaan ondernemen.
Warme groeten,
Claudia Huisman (van de rode draad lijst heel lang geleden), mama van Nina, 8 jr uit Nanning-Guangxi en Yuri, 5 jr uit Tianjin

 
Op 1:21 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Ik volg nu al een tijdje je weblog en vind je echt een kanjer! Zoals jij in het leven staat en de moed vindt om elke keer weer door te gaan, super! Enneh....de lente komt eraan, dus valt er voor jou misschien ook weer wat te genieten! Volhouden en sterkte met alles!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage