mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zondag, maart 07, 2010

Gaat wat beter met Bianca

Hoi, hier weer even een berichtje van Miranda.
Ik heb Bianca net weer even aan de telefoon gehad. Ze klonk opgewekt.
Ze is vandaag even lekker naar buiten geweest en heeft zelfs een stukje auto
gereden. Heerlijk vond ze dat.
Het eten overdag gaat nog moeizaam, maar het lijkt toch wel steeds ietsje beter te gaan. Ze heeft een cup a soupje gehad, wat ragout, 5 patatjes en een ienieminie stukje kipcorn en een babyfruithapje. Ze zegt zelfs ook nu een klein beetje van haar hongergevoel terug te krijgen.
De sonde voeding 's nachts heeft ze nu ook beter onder controle. Ze is van 65ml per uur naar 80 ml per uur gegaan. Ze zet de sondevoeding aan om 18.00 uur 's middags en de volgende morgen om 7.30 uur is het zakje dan leeg.

Heel fijn om weer eens een opgewekte Bianca aan de telefoon te hebben.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage