mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, oktober 30, 2009

Het gaat redelijk. Bianca heeft wat meer gegeten,
ook al gaat het wel nog wat moeizaam, Bianca is
bang dat ze misselijk wordt. ( zelf zegt ze: "het
zit w.s. tussen mijn oren", maar het is een gevoel
wat ze heeft en waar ze steeds aan denkt, als ze
wat gegeten heeft.)
Wel heeft ze een drinkpakje met 300 koloriƫn vandaag
binnengehouden. Dus als dit goed gaat wil ze dit
iets gaan opbouwen.
Want ze moet wel aansterken, ze is toch wel wat afgevallen.
Het slapen gaat nog moeizaam. Ze kan alleen op haar rug
liggen, op haar zijde is te pijnlijk. Ook heeft ze last
van gloeibenen en armen. Ze voelen dan warm en branderig.
W.s. houdt ze wat vocht vast.
Overdag gaat het beter, ze neemt genoeg rust. Ze kan ook
niet anders zegt ze zelf, want haar lichaam geeft het
heel goed aan. Ze heeft wel wat pijn in de rug, waardoor
ze wisselend loopt, zit en ligt.
Verder zijn Bianca haar moeder en schoonmoeder bij haar
geweest en hebben Bianca en haar gezin in de watten gelegd.

gr.Miranda

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage