mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, oktober 29, 2009

Even met Bianca gebeld.

Vandaag even kort met Bianca gebeld om te vragen hoe
het met haar gaat.
Bianca zelf zegt dat het redelijk gaat.
Het eten blijft binnen, al vind ze er helemaal geen
smaak aan zitten. Ze wil gaan proberen of de soort
van Nutridrink pakjes haar wel smaken. Deze pakjes staan
gelijk aan een maaltijd, alleen drinkt het veel makkelijker weg.
Bianca haar man heeft gisteren het bed in de kamer gezet. En dit gaat goed.
Bianca ligt er lekker op.
Ze heeft vannacht dan wel niet echt doorgeslapen, doordat ze
wisselend het gevoel had van warme brandende benen en armen
en regelmatig naar het toilet moet, maar toch is ze blij
weer thuis te zijn.
Ze klonk vrij opgewekt.

Gr.Miranda.

1 reacties:

Op 6:51 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Bianca, wat fijn om te lezen dat je weer thuis bent. Nog niet helemaal fit, maar dat is ook wel logisch. Maar lekker op je eigen plekje knap je toch het snelste op!

Een spoedig herstel gewenst!!

Groetjes,
Linda
mama van Li Sha (10) en Lan Gui (7)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage