mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, oktober 26, 2009

gaat niet zo goed.

Net weer even met Bianca gebeld. Het telefoontje heeft misschien maar een minuut geduurd.
Bianca zei dat ze zich vanmorgen redelijk voelde, maar dat ze nu weer erg misselijk is. En ook erg vermoeid. Ze slaapt veel.
Ik heb haar niet langer opgehouden, want ik kon aan haar stem horen, dat ze zich echt niet goed voelde.
Wel heeft Bianca gisteren nog even een behoorlijk emotioneel bezoekje gehad van haar dochter. Moeder en dochter konden beiden niet ophouden met huilen.
Het is ook allemaal niet niets.

Lieve familie, we leven enorm met jullie mee en we wensen jullie echt ontzettend veel sterkte in deze ontzettend moeilijke periode.

gr.Miranda.

2 reacties:

Op 6:56 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Ach, we hoopten zo op wat beter bericht...
Bianca, houdt moed he...en hopelijk voel je je snel weer wat beter!!!

Het is inderdaad allemaal niet niks, sterkte ook kanjer van een dochter van Bianca!!

 
Op 5:51 p.m. , Blogger Unknown zei...

Heej Kanjer,

Wou je even laten weten, dat we aan je denken.
Hopelijk voel je je morgen weer een beetje beter.

Dikke kus voor jullie alle drie
van de buurtjes uit Winkel

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage