mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, oktober 28, 2009

Bianca mag naar huis!

Vanmorgen even Bianca haar man aan de lijn gehad
en die vertelde dat hij onderweg was, om Bianca
op te halen. Ze mag naar huis.
Daarna heb ik natuurlijk meteen Bianca zelf even
opgebeld.
Bianca klonk blij, maar ook wat bezorgd.
Ze zei dat ze naar huis mag maar wel onder voorwaarde.
Bianca heeft een ontsteking in haar bloed, dit schijnt
al iets beter te gaan, ze krijgt hiervoor antibiotica.
Maar het is natuurlijk afwachten.
Voor nu mag ze dus wel naar huis. Bianca haar man heeft
als het goed is een hoog/laag bed voor haar geregeld
die in bij hun in de huiskamer kan staan.
Bianca is nu dus van alle slangetjes af, het infuus
in haar hand is eruit. Ze heeft goed gedronken.
Bianca maakt zich nog wel zorgen over het eten. Ze hoopt
dat dit thuis beter gaat.
Verder heeft ze vannacht dankzij het doorslaappilletje
gelukkig goed geslapen.

Lieve Bianca, Welkom thuis en samen met man en kind
wensen we je nog heel veel sterkte.

gr. Miranda.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage