mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, september 15, 2009

Rot dag

Vanochtend ging het een beetje mis.

Ik kreeg rond 10.00 steeds meer pijn in rug en buik.
Dit werd steeds erger.
Om 11.15 heb ik het ziekenhuis gebeld.
Maar mijn arts was aan het opereren.
Ik slikte al diclofinac, maar dat hielp niets.
De pijn kwan er dwars doorheen.
Om 11.45 hield ik het niet meer, het werd huilen geblazen.
Toen heb ik een oom gebeld die meteen kwam.(was n.l alleen thuis)
Patrick kwam ongeveer 30 min uten later.
Die is van alles gaan bellen om te zorgen dat ik zwaardere pijnmedicatie kreeg.
Na veel gebel en geregel is het eindelijk gelukt.

Ik heb nu tramadol (morfine-achtige pijnstillers)
Daar slik ik er 3 van in 24 uur en dat gaat prima.

Om 14.00 was de pijn onder controle en ben ik mijn bed ingekropen.
Maar wat een !@#$%^&* dag was dit !!

1 reacties:

Op 12:53 a.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Oh meid, ik baal zo, dat ik niet bij je kan zijn, vanwege onze thuissituatie.
Ik bel je binnenkort, dan wil ik toch proberen om naar je toe te komen.

Kus van Miranda.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage