mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, september 14, 2009

Uitslag

Ik kom netvan het ziekenhuis terug.
Ik heb in iedergeval pijnstillers gehad.
Het helpt wel maar niet alle pijn is weg :(

Maar ik weet dat ik weer onder het mes ga.
Bij deze operatie gaan ze het slijm (pmp) uit mijn buik weghalen.
Hopelijk gaat de pijn dan weg.
Want de pmp drukt op al mijn organen, vandaar de pijn.
Wanneer de operatie gaat gebeuren weet ik nog niet, maar wel zo snel mogelijk.

Eerst ga ik a.s. woensdag door de CT scan.
En donderdag hoor ik meer, waarschijnlijk ook over de operatie.
Dus ik zit deze week, de hele week in het ziekenhuis.

Als ik maar verlost wordt van de pijn.....:(

XXX Bianca

2 reacties:

Op 1:27 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Hoi Bianca,

Ik volg je al een lange tijd, sinds je op tv was met Hello Goodbey. Ik vind het zo dapper van je dat je een eigen site bijhoudt.
Ik heb twee jaar geleden een vriendin verloren die ook een adoptiekind heeft, wij zelf hebben ook een adoptiekind. Ik hoop dat je nog heel lang van je kindje mag genieten.

Heel veel sterkte met alles en blijf moed houden
Groetjes
Ans

 
Op 10:11 a.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Hoi Bianc, ook op deze weblog blijven we je volgen hoor!
Hopenlijk wordt je snel van je pijn verlost.
dikke kus maar weer van ons.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage