mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, november 22, 2007

WAUW !!!!

Wauw !!!

Ik ben bijna jarig en mocht van mijn vader een nieuwe broek uitzoeken.
Dit omdat ik niets meer pas, alles is te groot. (maak ik dat ook eens mee :))
Dus wij vanmiddag naar de winkel.
En wat denken jullie?
Ik ben van maat 54 naar 48 gegaan, WAUW !!!!
Dat ik dat nog mee mag maken.
Ik voel me nu super slank. (nu nog houden zo, hahaha)

Ik ben echt verwend door paps.
Heb 2 nieuwe broeken gehad en 1 trui en tuniek en een hele mooie winterjas en sjaal.

Gr van een ''slanke" Bianca

2 reacties:

Op 1:04 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Heeee, fotomodel, wat super zeg voor je.

En wat ontzettend lief van je vader, dat hij je zo verwend heeft. Dat heb je echt verdiend!

Dikke Kus Jack, Miranda, Joey Faye en Cabian.

 
Op 7:01 p.m. , Blogger Bert en Joke zei...

Geweldig toch!!!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage