mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, november 23, 2007

Het gaat super met mij !!

Ja jullie lezen het goed.
Hat gaat super met mij.

Ik zit beter in mijn vel.
Het gaat veel beter met mijn stoma en dat geeft rust.
Ik heb weer eens gewoon gekookt voor mijn gezin.
(normaal deden andere mensen dit voor ons)
En sinds een week of 2 rij ik weer auto.
Dus ik kan zelf weer naar het ziekenhuis rijden en ben niet afhankelijk van anderen.
Dus ik zit weer in de lift.
En ik voel me daar top bij !!!

Gr van een blije Bianca

7 reacties:

Op 1:07 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

tjonge jonge, je blijft ons ook iedere keer weer verbazen. Echt onvoorstelbaar. Maar wat ontzettend geweldig voor jou en je familie dat je je weer zo goed voelt.
En nu ook nog bijna jarig! En ook komen de feestdagen er weer aan.
Dus genieten gaan hè!

Liefs Jack, Miranda, Joey, Faye en Cabian.

 
Op 10:58 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wat een supernieuws Bianca!
Hopelijk heb je een geweldige verjaardag en december maand....het is je meer dan van harte gegund!

Groetjes,
Linda
mama van Li Sha (8) & Lan Gui (5)

 
Op 7:03 p.m. , Blogger Bert en Joke zei...

Wat ben je ook een wereldwijf, op naar de volgende verjaardag.

 
Op 9:55 a.m. , Blogger Natasja Rahman zei...

Wat geweldig dat je je zo goed voelt! Houden zo!
Groetjes, Natasja

 
Op 11:06 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Beste Bianca,

Wat fijn te horen dat je zo positief bent.
Ik ben 1 oktober geopereerd aan deze ziekte, het was echt ontzettend zwaar.
Geen chemobehandeling gehad erna.
Maar het blijft toch spannend.
Ik ben 39 jaar, heet Sabine Nijsse.

Wie weet tot mails en veel sterkte

 
Op 11:10 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Mijn mailadres is s.nijsse@chello.nl, ik woon in Hilversum.
Ik ben ook in het AVL geopereerd.
Patricia Bottenberg begeleidt mij ook.

 
Op 11:10 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Mijn mailadres is s.nijsse@chello.nl, ik woon in Hilversum.
Ik ben ook in het AVL geopereerd.
Patricia Bottenberg begeleidt mij ook.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage