mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, november 29, 2007

Bianca 39 jaar! Gefeliciteerd!


Hoi allemaal, hier toch weer even een berichtje van Miranda, de vriendin van Bianca.

Dinsdag 27 november was het feest, Bianca vierde haar 39ste verjaardag!

Heel bijzonder, om dit toch allemaal samen met haar mee te maken.

En bovendien is het super om te zien hoe goed het op dit moment gaat met Bianca.

Ze begint eindelijk te herstellen van de operatie en zit nu lekker in haar vel.

Ze rijdt weer auto, kan weer wat grotere stukjes lopen, voelt zich goed,heeft weer praatjes voor 100, en ze ziet er fantastisch uit.

Bianca nogmaals Van Harte Gefeiliciteerd met je verjaardag, met die positieve instelling van jou zullen er vast nog meerdere verjaardagen volgen en wij kijken daar nu al naar uit.

Ook de felicitaties aan je man, dochter en andere familieleden en vrienden.

En verder iedereen die Bianca ook wil feliciteren vooral doen, want ze heeft het verdiend! ( gewoon even op comments klikken ).


2 reacties:

Op 3:56 p.m. , Blogger Natasja Rahman zei...

Hoi Bianca,
Van harte gefeliciteerd meid!!
Ik wens je nog flink wat gezonde jaren toe samen met je gezin.
Groetjes, Natasja

 
Op 12:15 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Hoi Bianca,

Ook namens ons van harte proficiat met je verjaardag en mogen er nog vele volgen waarbij je je net zo goed voelt als nu!

Warme groeten,
Gert, Claudia & Nina

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage