mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, mei 31, 2005

drain eruit

Vandaag wordt mijn drian eruit gehaald.
Die zit in de wond om het wondvocht weg te kunnen laten vloeien.
Maar er komt niet zoveel meer uit, dus ik kan zonder.
En dat is wel lekker ook, al die slangetjes uit mijn lijf.

Ik kan nu heerlijk douchen.

Ook heb ik vandaag een beetje gegeten.
2x een beschuitje met kaas, mmm.
Ook krijg ik een trombose prik, omdat ik mijn benen te weinig gebruik.

In de middag komt de dokter langs.
Ik mag misschien a.s. vrijdag al naar huis.
Ik ga zo goed vooruit, dus er is geen rede om te blijven. YES !!!

Ik begin dan waarschijnlijk woensdag 8 juni 2005 met mijn eerst chemo.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage