mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, juni 02, 2005

Eerste krammen eruit

Vandaag gaan mijn eerst krammen eruit.
En dat vindt ik ook weer eng.
Je moet weten dat ik een wond heb dat begint onder mijn borsten
(in het midden van de buik) tot net iets boven mijn schaamstreek.
Ik heb dus ,wat je rustig een flinke, rits mag noemen.

Met een tangetje worden ze om en om verwijderd.
Net als ik begin te denken, stop nou maar, is ze klaar. (het is niet echt pijnlijk, maar
wel vervelend)
Morgen gaat de rest eruit.
En dan mag ik naar huis !!! Heerlijk !!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage