mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zondag, mei 29, 2005

Geen morfine meer

Vandaag hoor ik per ongeluk dat ik vanavond mij morfine pomp ga verliezen.
Oh jee...weer iets om me druk over te maken.
Doet het verwijderen uit mijn rug zeer?
En kan ik wel al zonder morfine? Ga ik geen pijn voelen?
Ik ga dan over op paracetamol. (ieks !!dat helpt bij mij niet eens tegen een hoofdpijn)

In de avond komt er iemand van Anesthesie om het slangetje te verwijderen.
Ook deze man is erg lief voor me en legt uit dat hij als eerste alleen de grote ronde pleister op mijn rug gaat los maken.
En? vraagt hij ging dat? Ik zeg ik voel niets.
Hij zegt dan heb ik een leuke mededeling...het slangetje is al los....ppffff.
Heb ik me daar de hele dag zorgen over lopen maken.

Ik drink lekker veel 1700 ml.
Maar van eten, moet ik nog steeds niets weten.

Er geldt ook een spreekverbod voor de familie.
Ik wil NIETS horen over eten !!!
En dat is erg moeilijk voor mijn broer...
Maar ik wordt er heel erg beroerd van.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage