mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, mei 30, 2005

Misselijk

Ik ben vandaag erg beroerd.
Ik drink ook slecht, maar 500 ml.
Gelukkig heb ik mijn infuus nog voor het nodige vocht.
Maar helaas verlies ik die en moet hij weer opnieuw worden geprikt.
Dit proberen ze 3x en dan laten ze me even met rust.
Ik wordt met bed en la naar de afdeling anesthesie gebracht en die pikken in 1x goed.
Ik ben helemaal kapot.

Ik krijg laat in de middag weer visite.
Op de gang hoor ik mijn behoorlijk huilende dochter aankomen.
Zij heeft haar mama vanaf donderdag niet meer gezien.
Ze is helemaal over de rooie.
Mijn hand doet nog zeer van het infuus prikken, maar dat ben ik dan opslag vergeten.
Ze leggen haar bij mij op bed en na een hele tijd kalmeert ze weer wat.
(ik ook want ik zat er,net als zij, even doorheen)

En de beterschaps-kaarten-stroom komt ook opgang.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage