mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, mei 23, 2005

Opname

Maandag 23 mei 2005 ik moet mij melden voor opname.
Ik mocht mij tussen 10.00 en 11.00 melden.
Het wordt dus 11.00....
Ik wordt ontvangen op de 8e etage en krijg kamer 56.
Daar lig ik alleen, dit omdat het ook een hele grote operatie is.

Ik moet een heleboel vragen beantwoorden.
En er komt een zuster voor mijn bloeddruk (145/85) (lager dus) hartslag en buik onderzoek.

Later krijg ik een warme maaltijd, die mijn dochter met smaak opeet :))
Daarna mag ik van de afdeling af, al moet ik mij wel melden als ik weg ga.
We gaan naar beneden, waar ik in de middag wordt omgeroepen.
De dokter komt langs.

Het plan gaat veranderen.
Ik moet nu op woensdag 25 mei opgenomen worden.
De operatie staat op donderdag 26 mei geplanned.
Dit komt door de arts die mijn milt moet verwijderen, die heeft te weinig tijd en a.s. donderdag wel.
Mijn darmen hoeven niet HELEMAAL leeg te worden gehaald.
Dus nu hoef ik maar 1 dag van te voren worden opgenomen.

Dus ik mag weer naar huis !!!

BLIJ BLIJ

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage