mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, mei 25, 2005

Opname dag

Vandaag gaat het echt gebeuren !!
Ik wordt opgenomen voor de operatie die morgen geplanned staat.
Weer meld ik mij om 11.00.
En weer krijg ik dezelfde kamer, heerlijk.

Ik lig daar alleen met eigen w.c. en douche.
En wat nog prettiger is: mijn man mag bij me blijven slapen, dit omdat ik zo bang ben.
We nemen s'avonds allebei een slaappil.

De zusters zijn erg aardig voor ons.
En ze helpen ons overal bij: bed opmaken, eten en drinken halen.
Om 20.00 krijg ik een klysma.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage