mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, mei 20, 2005

Weekendje weg

Omdat ik weet dat ik mezelf helemaal gek kan krijgen via het denkwerk, boek ik een
weekendje weg.
Dit is een zeer welkome afleiding.

We vertrekken vrijdag in de ochtend.
In de middag krijg ik een telefoontje van het ziekenhuis.
Ze willen dat ik maandag al kom.
Ze willen mijn darmen goed leeg maken, en daarvoor moet ik nu 1 dag eerder komen.
Dat is niet echt goed voor mijn zenuwen.
Maar ik heb toch nog een leuk weekend.
Maar ik baal wel, 1 dag extra zenuwen....dat gaat lekker...archh

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage