mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, mei 18, 2005

Nachtmerrie

Ik krijg diverse onderzoeken voor de operatie.
Ik moet gewogen worden, bloeddruk, en diverse gesprekken voeren.
En langzaam wordt mijn nachtmerrie waar.......

Ik krijg geen kalmeringspillen voor de operatie, dit omdat ik volledig bij kennis naar
de operatie zaal moet.
Ook krijg ik een ruggeprik voor na de operatie.
Ik krijg dan via mijn rug een pompje met morfine, zodat ik geen pijn voel na de operatie.
En ze maken zich zorgen over mij te hoge bloeddruk, ik niet ik heb nooit last van hogebloeddruk.
Maar nu wel omdat ik bang en gestressed ben. Ik weet zeker dat het weer weg gaat !!
Oh jongens wat is dit eng !!!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage