mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, mei 10, 2005

Uitslag VU

Om 12.00 kan ik bij mijn behandelend arts terecht.
Die vertelt mij dat ik definitief kanker heb.
Maar er blijft twijfel (net als in het waterland zkh) tussen dikkedarm / eierstokkanker.
Hij wil daar proberen meer zekerheid te krijgen.
(ook vanwegen de behandeling die daar op volgt)

Ik moet een weefsel punctie ondergaan.
Ze halen dan uit je bovenbuik een paar stukjes weefsel weg.
Ik ben zo bang....slik.
Maar het moet !!

Ook wordt er meteen gevraagd of ik mee wil doen aan een Europees onderzoek naar
eierstokkanker.
Of ik wordt ingeloot op 3x chemo en dan de operatie en dan weer 3x chemo.
Of ik wordt ingeloot op eerst de operatie en dan 6x chemo.
Ik wil hier wel aan meedoen.
(ik mag stoppen wanneer ik maar wil, als ik niet meer mee wil doen om wat voor reden dan ook.)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage