mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, april 07, 2008

Door de CT

Moest vandaag weer eens bloed laten prikken en door de CT scan.

Het ging erg snel.
Ik zat nog niet bij de afdeling rontgen.
Of ik kon al weer naar binnen.
Ze hadden pauze maar zagen mij al zitten en besloten me meteen te helpen.
Lief he?
De afgesproken tijd die ik door de CT scan moest, was ik al weer thuis.
Lekker hoor.
Nu de uitslag afwachten.

1 reacties:

Op 8:37 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Spannend weer, sterkte met wachten !

Groetjes Yvonne

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage