mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zondag, januari 06, 2008

Nieuwe serie van over mijn lijk

Vanaf vanavond begint er weer een nieuwe serie van over mijn lijk.
Dit is een programma dat 5 jonge mensen volgt die allemaal kanker hebben.
Heel indrukwekkend.
Ga eens kijken.

http://overmijnlijk.bnn.nl/

Elke zondag op ned 3 rond 22.00 bij Bnn

1 reacties:

Op 8:43 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Ben het inderdaad ook aan het volgen. Heftig maar ook wel de realiteit voor veel mensen.

Groetjes, Agnes
(www.agarto.web-log.nl)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage