mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, januari 30, 2008

Bedankt allemaal !!!

Ik zie aan de teller op mijn web-log, dat deze heel erg veel wordt bezocht en gelezen.
Dit doet mij erg goed.
Het is fijn om te weten dat zoveel mensen, bekende en onbekende mensen, met mij meeleven.

Ik wil jullie daar allemaal voor bedanken!!!

Wat ik ook erg leuk altijd vindt zijn de berichtjes die worden achtergelaten op mijn web-log.
Hart verwarmende en opbeurende berichten.
Erg lief !!


Ik zit nog steeds te denken om google adsense op mijn web te plaatsen.
Dan maak je dus reclame voor iets wat met jou web-log te maken heeft.
In mijn geval zal dat dan iets met kanker zijn.
Je krijgt dan betaald voor de hits op bv de kankersite.
Dit geld zou ik mooi kunnen schenken aan een goed doel, je raad het al de kankervereniging.
Nu zou ik het prettig vinden om te weten wat jullie er van vinden?
Doe of toch niet?
Laat je mening achter bij comments.

XXX Bianca



6 reacties:

Op 11:15 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Natuurlijk doen Bianca !

groetjes Yvonne

 
Op 10:06 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Tuurlijk, waarom niet?
Wie niet wil klikken klikt niet, wie zin heeft het goede doel te sponsoren die dag klikt wel...simpel toch ?!

Groetjes,
Linda

 
Op 11:45 p.m. , Blogger Fam. Huisman zei...

Doen hoor, Bianca, heel goed! Ik wil ook nog even zeggen hoe vervelend ik het voor je vind dat zo'n ruzie hebt met je stoma af en toe, wat een dwarsligger zeg! Zoals je weet spreek ik uit ervaring, en dit is een hele vervelende ervaring. Veel sterkte hiermee! Lieve groeten, Claudia

 
Op 12:30 p.m. , Blogger madeleine zei...

Moet je zeker doen, erg mooi om het doel te sponseren.
Gr Madeleine

 
Op 5:06 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Natuurlijk doen Bianca!
Alles voor het goede doel.

Groetjes,
Angela

 
Op 11:51 a.m. , Blogger Unknown zei...

altijd doen!


groetjes laura

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage