mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zaterdag, januari 26, 2008

Stoma Grrr dag

Ik zat vanochtend al om 07.30 op het toilet, mijn stoma was weer eens doorgeslagen.
PPfff erg lastig zo vroeg in de ochtend:)) Ben nogal een slaapkop...hahaha
Maar ik had hem in no time verschoont.
En dus klaar voor de zaterdag.
Helaas was hij na een paar uurtjes weer door...grr.
Vol goede moed weer verschoond.
Helaas, je raad het al, weer door.
Mijn buik werd nu wel erg rood, au.

S'avonds lekker even uit eten.
Heerlijk gewokt, dat is echt verslavend, Mmmm.
En in het restaurant voelde ik me niet echt op mijn gemak.
Ik had al 2x mijn stoma gecheckt.
Ik was net klaar met eten en toen ging het weer mis.
Dus gauw naar huis.
En ja hoor, ik zat weer helmaal onder.
Dus kleding in de was en lekker douchen.
En toen nr 4 er op geplakt.
Hopelijk houdt die het wat langer vol dan zijn voorgangers.

XXX Bianca

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage