mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, maart 11, 2008

11 jaar getrouwd


Vandaag zijn mijn man en ik 11 jaar getrouwd.

11 maart 1997 <----> 11 maart 2008

We hebben samen heel wat meegemaakt. Dat kan ook niet anders na:

We hebben al 24 jaar verkering en zijn al 19 jaar verloofd !!
We gaan al met elkaar vanaf 14 en 15 jarige leeftijd.
We waren 19 en 20 jaar toen we zijn gaan samenwonen.
En sinds ons 32 en 33 zijn we papa en mama geworden.
Zo dat waren de cijfers :))

Dus we hebben veel redenen voor een klein feestje :)

XXX Bianca

1 reacties:

Op 2:43 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Hieperde Piep Hoera, gefeliciteerd.

Dikke kus van ons.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage