mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zaterdag, januari 05, 2008

Foto's van mijn buik

Ik heb hier lang over na moeten denken, of ik dit zou doen.
Foto's van mijn buik te plaatsen op mijn web-log.
Het is niet iets waar ik me voor schaam, het hoort nu eenmaal bij me.
Maar ik zou niet willen dat het op een verkeerde/foute manier gebruikt zou worden.
Maar ik wil de mensen die in dezelfde positie zitten als ik het niet onthouden.
Vandaar dat ik het toch ga doen.
Ik verwacht hier best veel reacties op, dus kom maar op:))

Click to play +
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Make a scrapbook - it's easy!


7 reacties:

Op 12:00 p.m. , Blogger Eke-Nieske zei...

Hallo Bianca,

Ik heb al meerdere malen je weblog bekeken.
Ik wil je heel veel sterkte wensen voor 9n de toekomst en dat je nog heeelll lang bij je man en Zenna mag blijven.
Je bent een uitemate sterke vrouw

Groetjes Eke-Nieske

 
Op 12:38 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Pffff, wat heftig die buik. Ik lees altijd wel alles maar kan me er dan niet zo veel bij voorstellen. Maar wat moet je allemaal doormaken zeg, vreselijk !

Heel veel sterkte !!!!!

 
Op 11:24 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Allereerst willen wij jullie ook een heel mooi, goed en voor zover mogelijk zo gezond mogelijk 2008 toewensen!!!
Moedig dat je de buikfoto's hebt willen/durven plaatsen. En waarom ook niet?! Het is zo en ook anderen mogen wel weten hoe dat is.

Tot logs maar weer.

Groetjes, Agnes (www.agarto.web-log.nl)

 
Op 1:53 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Sjonge Bianca,

Dat ziet er inderdaad heel heftig uit, zeg! Ik ben OK-assistent en ben dus wel wat gewend, maar dit is inderdaad best even schrikken (mag ik wel zeggen, toch?). Ik vind je supermoedig dat je deze foto plaatst. En ook vind ik dat je buik er na de operaties heel mooi (en rustig) uit ziet.

Houden zo!!
Enne....de allerbeste wensen voor 2008!

Lennie

 
Op 7:28 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Het is heel iets anders om erover te lezen, dan het ook te zien, wat een enorme buik had je voorheen, en met de bulten en breuken was ook onprettig lijkt me, nu ziet het er heel netjes uit, en als straks het overtollig vel weg is, zul je je nog beter voelen.

 
Op 7:43 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Tja, eerlijk is eerlijk...een schoonheidswedstrijd zal je er zeker niet mee winnen. Zeker die met de breukbulten is natuurlijk heftig om te zien.

Is de verwachting trouwens dat het vocht niet terugkomt dat ze vel willen gaan weghalen? Anders komt er teveel spanning op de rest te staan lijkt me? Zou wel fijn zijn als de verwachting is dat het vocht weg gaat blijven!

Hoe dan ook, denk dat je mensen die informatie zoeken een heel groot plezier hebt gedaan met de foto's. Het lijkt me zo moeilijk om je er iets bij voor te stellen, en met dit als voorbeeld heb je misschien toch weer iemand geholpen.

Verder wens ik je gewoon heel veel sterkte en hopelijk blijft het voorlopig zo goed gaan als het nu gaat!! Op naar een rustig en mooi 2008!

Groetjes,
Linda
(www.kossiesdesign.nl)

 
Op 1:24 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Hoi Bianc,
Ik vindt juist heel goed dat je deze foto's hebt geplaatst, op deze manier heb je heel goed laten zien wat je allemaal hebt doorgemaakt. En je kunt zeker trots zijn op je buik nu.
Wij kennen je persoonlijk en vinden nu echt dat je er heel goed uit ziet, je kunt weer leuke kleding en je straalt weer.
Wij vinden je een kanjer en zijn heel erg trots op je!

gr.Miranda en de rest van het gezin.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage