mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, maart 10, 2008

Even naar avl

Ben in de middag even naar het Avl geweest.
Ik heb vanaf afgelopen donderdag weer steeds dat mijn stoma gaat lekken.
En dat komt mijn huid niet te goede.
Ik heb er al 2 kleine gaatjes ingetrokken toen ik de halve maantje eraf haalde.
Au au au au.

Maar ik wil even dat ze kijken naar een rode plek op mijn buik die onder het stoma zakje zit.
Ik denk dat dat komt omdat het zakje van plastic is.
Ze haalt alles eraf en bekijkt mijn stoma.
Ze vindt dat ik het prima verzorg.
Ze geven me een ander systeem.
Daar is het zakje van een soort stof en ze hopen zo dat het rode verdwijnt.
Wat zijn die stoma verpleegkundige toch altijd erg lief voor je !!
En zo bezorgt.

Ik draag nu dus een andere plak + zakje.
Hopelijk raak ik het rode op mijn buik kwijt..

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage