mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, juni 15, 2007

Kijkoperatie

Vandaag mocht ik het AVL bellen voor de datum van de kijkoperatie.
Na veel keertjes proberen, lukte het eindelijk om iemand te pakken te krijgen.

Ik sta op woensdag 4 juli geplanned.

Op dinsdag 3 juli hoor ik hoelaat en hoelaat ik me moet melden in het ziekenhuis.

Wel weer erg spannend....

Ik raak dan wel weer mijn vocht kwijt, en dat is al weer lekker meegenomen.

Gr Bianca

1 reacties:

Op 3:07 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Heel veel succes volgende week met de kijkoperatie en heel veel sterkte!!! Ik kan me nu steeds meer inleven wat je door moet maken nu mijn vader ook zo ziek is en nog steeds in het VU ligt (inmiddels ruim 6 weken). Heftig hoor. Succes.

Groetjes, Agnes.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage