mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, juni 20, 2007

Operatie gewijzigd

Ik zit in Ballorig de verjaardag van onze dochter te vieren als de telefoon gaat.
Het is het Avl.

Ik ben eerder in de week gebeld met de mededeling dat:
Mijn operatie niet door gaat op 4 juli.
Ze willen hem verzetten naar 3 juli, maar dat wil ik niet.
Mijn dochter gaat n.l. afzwemmen voor haar A diploma.
En daar MOET ik natuurlijk bij zijn.

Dus vandaag bellen ze met de nieuwe datum:
Dinsdag 26 juni a.s. !!!!
Ieksss !!! Dat is snel.
Dat wordt even wennen....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage