mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, augustus 20, 2007

Screeningsdag hipec

Ik moest om 09.30 in het Avl zijn voor een screeningdag voor mijn hipec operatie.
Ik was er al vroeg.
Mijn moeder is de hele dag meegeweest.

Ik begon met bloed laten prikken.
Dat ging lekker snel.
Dan een ecg (hartfilmpje) laten maken.
Door voor longfunctie test.(blaast je longen uit je lijf...hahaha)
Gesprek met de nurse.
Dan gesprek met dietiste.
Gesprek met fysiotherapeut.
Als laatste voor de lunch lekker door de ct scan.
Om 13.00 mogen we leker gaan eten.
Dan om 13.45 gesprek met stoma verpleegkundige.(heel leerzaam)
En als laatste een gesprek met de anesthesist.
Om 15.00 meld ik me af bij de balie op de 6de etage.
Klaar !!!!
De dag zit er op.

Hopelijk is alles goed en krijg ik groen licht voor de operatie.
Hangt veel van de longfuctie af en de ct scan.
A.s. donderdag wordt ik gebeld over de uitslag.
En hopelijk hoor ik dan ook de operatie datum.

Zo jullie zijn weer op de hoogte....en ik ook...hahaha


Gr Bianca

3 reacties:

Op 3:49 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Ik hoop dat je donderdag het groene licht hebt gekregen.

Groetjes, Agnes.

 
Op 11:10 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

hallo bianca, je kent me wel niet maar heb vandaag je weblog gelezen naar aanleiding van je mailtje op de SDK mailgroep. Wat een verhaal zeg, en wat een positiviteit straalt er van af. Ik ben Bettie, sinds vorig jaar juni gediagnosticeerd met vulvakanker, uitgezaaid in de lymfen en niet operabel. Ik heb veel bewondering voor je, wellicht wil je mijn log ook eens lezen, ik maak gebruik van dezelfde onverwoestbare humor als jij en dat doet een mens goed. Ik zou nog een half jaar hebben, maar ik loop nog steeds (hoewel moeizaam) nog op twee benen rond.
vriendeijke groet, en hopenlijk een reactie vanjou kant. Bettie

 
Op 10:32 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

hallo bettie,

tja wat kan ik zeggen, ben nou eenmaal positief ingesteld en houd ontzettend van humor.

ook ik ben er nog na ruim 2 jaar.

ik wil je log wel lezen maar dan heb ik wel het adres nodig :))

gr bianca

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage