mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, mei 24, 2007

Naar het AVL

Na 1 1/2 uur kwamen we eindelijk bij het AVL aan.
Eerst laten inschrijven.
Grappig dat ze daar 2 pasfoto's van je maken, voor in je dossier.
Om 10.00 moest ik bij de arts komen.
Het liep wat uit, omdat mijn gegevens niet waren doorgestuurd.
Het is een leuke arts en hij vraagt veel.
Daarna onderzoekt hij mijn buik.
Dat gaat niet echt zacht....hahaha

Hij besluit dat hij eerst meer gegevens uit het VU wil hebben.
Waaronder operatieverslag en ct foto's van 2005 tot 2007.
Dan gaat hij bekijken of ze wat voor me kunnen doen.
Ik mag 7 juni dus terug komen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage