mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, mei 17, 2007

Blij met nieuwe arts

Wat ben ik blij en tevreden met mijn nieuwe arts!
Mijn oude arts was ook een topper maar legde niet veel uit.
En deze legt uit en onderneemt dingen voor mij.

Zo belde hij op om te zeggen dat hij overleg had gehad met een chirurg
uit het Antoni van leeuwenhoek ziekenhuis.
Hij wilde kijken of er iest anders te doen is aan de hoeveelheid vocht in mijn buik.
De chirurg wil eerst mijn buik zelf zien, dus hebben ze voor mij een afspraak gemaakt.
Donderdag 24 mei moet ik naar het AVL ziekenhuis.
Ze denken aan een verwarmde chemo direct in de buik te spuiten.
Maar ik hoor natuurlijk meer a.s. donderdag 24 mei.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage