mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, april 19, 2007

Weer op controle

Ik moest weer voor controle naar de VU.
Eerst bloed laten prikken.
Dat ging weer in 1x goed, heerlijk.

Toen door naar mijn nieuwe arts.
Als het goed is krijg ik nu weer steeds dezelfde.
En dat is wel zo fijn, zo kun je weer een band opbouwen met je arts.

Ik heb het met hem gehad over de ascites en mijn vele buikbreuken.
Helaas is het vocht (ascites) al weer terug in mijn buik.
Ik ben weer tonnetje rond en kan niet lang lopen en zelfs staan.
Ik wil graag horen of hij een shunt kan aanmeten en een buik correctie kan toepassen.
Hij stuurt mij door naar een chirurg.
Daar moet ik a.s. maandag naar toe.
Die gaat mijn situatie bekijken.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage