mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, mei 07, 2007

Gesprek chirurg

Het gesprek met de chirurg was vlug voorbij.
Maar wel heel duidelijk uitgelegd.
Een operatie is te riskant.
Voor zowel de buikcorrectie en de shunt.
Dus dat moesten we dan maar niet doen, wil nog even blijven bij mijn gezin.

Ik heb in de ochtend even contact gezocht met mijn arts in de VU.
Ik wil het vocht weer laten aftappen.
Het wordt gewoon te zwaar en mijn hele buik staat helemaal strak gespannen.
Dit is geen leuk gevoel.
Het voelt net alsof je teveel gegeten hebt, alleen dan staat je maag strak.
En bij mij is het dus de hele buik.

Dus op naar a.s. donderdag.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage