mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zondag, maart 11, 2007

10 jaar getrouwd


Op 11 maart 2007 zijn wij 10 jaar getrouwd!!

Ik ben zo blij dat ik er nog ben!

De familie heeft veel leuke verassingen voor ons geplanned staan.
We hebben een geweldig (verassings) feest bij ons thuis gehad, met familie, vrienden en kennissen.
En we hebben als cadeau onze huwelijksnacht over mogen doen in het hotel.
We hebben geweldig genoten.
Iedereen bedankt voor deze fantastische dagen !!!

3 reacties:

Op 2:40 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Een absolute mijlpaal!
Van harte gefeliciteerd!

Lennie

 
Op 4:11 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wat fantastisch leuk van jullie vrienden en familie zeg ... dat moet een goed gevoel geven. En wat heerlijk, je huwelijksnacht weer een keertje over kunnen doen in een lekker hotel.

Ik hoop van harte dat er nog vele jaren bij gaan komen!!!

 
Op 4:11 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

oh .. groetjes Agnes (hierboven)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage